Запалювати, а не марнувати: MONATIK розповів про феномен JoMo

Запалювати, а не марнувати: MONATIK розповів про феномен JoMo

MONATIK

У списку найкрутіших релізів року очевидний лідер — в мережі з’явилася довгоочікувана прем’єра від MONATIK. Новий лід-сингл новатора сучасної музичної поп-індустрії має подвійну назву “Зажигать/JoMo” і сенс, помножений, як мінімум, удвічі. У коктейлі модного літнього хіта ми отримуємо не тільки необхідні антитіла від пропалювання життя у вигляді “заразливого” девізу, який вже наспівують сотні тисяч слухачів: “Запалювати, а не марнувати життя”, креатор також знайомить нас з модним нині феноменом JoMo.

Запалювати, а не марнувати: MONATIK розповів про феномен JoMo
MONATIK

Ні для кого не секрет, що останнім часом всіх нас переслідує нав’язливе відчуття боязні пропустити цікаву подію, повідомлення по e-mail або новину в соціальній мережі. Саме тому ми постійно сидимо зі спрямованим поглядом в наше “чорне дзеркало”. Цей термін отримав назву “синдром упущеної вигоди”, або FOMO — fear of missing out. Через деякий час великі технологічні компанії, трендсеттери з усього світу, креативна індустрія і всі впливові інфлюенсери стали виступати з відповіддю на противагу до цього синдрому. Модним, запальним і необхідним зараз став напрямок JOMO (joy of missing out), або “радість від упущеної вигоди”. Це реакція здорового емоційного інтелекту на отримані через FOMO залежності.

Одночасно з релізом синглу відбулася і прем’єра кліпу, режисером якого традиційно стала беззмінний майстер MONATIK, голлівудський режисер — Таню Муіньо, оператором — видатний Микита Кузьменко, а за хореографічні танці на головній вечірці життя відповідав Денис Стульников. У результаті синергії цих геніїв сучасності над кожним новим відео розглядати пасхалку стає все цікавіше. Тут і переплетення персонажів між сценами, і казковий авангард на ряду з фантастичною гіперболою реалізму, і навіть натяки на наступні релізи. Ця команда не слідує трендам, вона, безумовно, їх задає.

Читайте також  Настя Каменських отримала іменну зірку на Площі слави

Зйомки проходили на батьківщині Венери Мілоської — грецькому острові Мілос. Тепла атмосфера пейзажів, яких, до слова, у кліпі налічувалося понад 11, чергується з навмисними образами 28 яскравих і екстраординарних героїв. Образ кожного з героїв був опрацьований за стилістикою до найдрібніших деталей під керівництвом Жижко Олі та Тимура Постового. Титульний образ MONATIK розробляв український дизайнер FROLOV.

Запалювати, а не марнувати: MONATIK розповів про феномен JoMo
MONATIK

Нагадаємо, в мережі з’явився новий портрет принца Джорджа.


Печать страницы