TVORCHI заговорили про самоідентифікацію у прем’єрному треку — “Віч-на-Віч”

TVORCHI

“Вiч-на-віч” — перший сингл TVORCHI у 2021 році, яким артисти вирішили привернути увагу до актуального питання самовизначення у світі соціальних ролей та масок.

Хлопці з Тернополя, що за короткий проміжок часу здобули своєю музикою визнання та прихильність багатотисячної аудиторії з різних куточків світу, сьогодні транслюють соціальний детокс.

Ми одягнули нашу Instagram-сторінку в біле, і їй це дуже личить. Знаєте, як буває, коли мчиш центральною дорогою мегаполісу, де на тебе зі всіх сторін дивляться бігборди, рекламні щити, і ти губишся у цьому потоці, — так іноді люди губляться у світі соцмереж і втрачають себе, — поділилися TVORCHI. — Часом добре залишатися віч-на-віч з собою та з усім світом, але не з тим, що в телефоні, а зі справжнім, за вікном.

TVORCHI заговорили про самоідентифікацію у прем'єрному треку — "Віч-на-Віч"
TVORCHI

Артисти розповіли, що вперше відчули на собі тиск хибної самоідентифікації, коли ще навчалися у медичному університеті, а мріяли співати. Пізніше це повторилося, разом з першим успіхом у столиці:

Так багато патернів навколо, так багато маркетингу, рекомендацій. Якщо вчасно не зазирнути в себе, є всі шанси стати чиєюсь реплікою. Наша пісня “Віч-на-віч” — вона про любов, але не тільки до когось, а ще й до себе і своєї особистості.

Сингл “Віч-на-віч” увійде до нового альбому креаторiв TVORCHI, реліз якого планується цього року. Також артисти анонсували зйомки кліпу на свою пісню, підготовка до яких триває вже зараз. “Вiч-на-віч” доступна для завантаження на всіх музичних платформах. 

Нагадаємо, DZIDZIO, ALEKSEEV, Артем Пивоваров і Олександр Пономарьов готують подарунок для шанувальників.

Читайте також  Instagram VS TikTok: на М1 стартують "соцмережеві" проекти