Ектор Хіменес-Браво представив колаборацію з брендом “Фрекен БОК”

Ектор Хіменес-Браво представив колаборацію з брендом "Фрекен БОК"

Ектор Хіменес-Браво

 “Фрекен БОК” вже 20 років піклується про українські родини. На честь цього свята бренд розпочав співпрацю із суддею українського “МастерШефа”, ресторатором і просто талановитим кулінаром Ектором Хіменес-Браво в межах комунікаційної кампанії “Відкрий у собі шефа”.

Ектор спеціально розробив більше 20 ексклюзивних рецептів, котрі допоможуть кожному відкрити у собі шефа.

Відомий шеф-кухар, володар титулу World Master Chef і телеведучий популярних шоу створів добірку смачних та простих у приготуванні страв.

Рецепти доступні за QR-кодом на упаковці товарів “Фрекен БОК” і на сторінці “Фрекен БОК” у YouTube.

З продукцією “Фрекен БОК” я знайомий уже багато років. Знаю, який тут великий асортимент та висока якість. Тому їхні засоби завжди можна знайти і на моїй домашній кухні, і професійних кухнях моїх ресторанів. Під час зустрічі з командою бренду я одразу зрозумів, що потрапив до кола однодумців — ці люди такі ж перфекціоністи, як і я. Вони підтримали та втілили мої ідеї, як вдосконалити продукцію, які товари додати, щоб зробити приготування їжі максимально приємним, таким, що дарує релакс. Я впевнено можу рекомендувати продукти “Фрекен БОК” кожному українцю, адже знаю, що всі товари продумані до дрібниць та створені з любов’ю та турботою — розповідає Ектор Хіменес-Браво.

Задум колаборації — показати, що смачна страва вийде лише тоді, якщо зробити любов та турботу про близьких її головним інгредієнтом. Тепер гастрономічна різноманітність можлива не тільки в ресторані, а й у тебе вдома.

Ектор використовував при приготуванні страв за своїми рецептами особливі лайфхаки — саме вони і надійні товари “Фрекен БОК” стануть у пригоді кожній господині. Процес перетворення продуктів на готову апетитну страву буде справжньою насолодою для тебе!

Партнерство з Ектором Хіменес-Браво стало органічним продовженням нашої співпраці у медійних проєтах. Синергія бренду “Фрекен БОК” і легендарного шеф-кухаря дозволяє транслювати експертизу, лідерство та турботу про своїх споживачів, а також створювати для них корисний контент. У межах цієї колаборації ми підготували яскраві промоактивності, майстер-класи та ще безліч цікавих сюрпризів! — Юрій Голянич, генеральний менеджер бізнес-напряму Household та Recycling корпорації “Біосфера”.

Довідка про компанію

Корпорація “Біосфера” є найбільшим виробником і дистриб’ютором товарів для догляду за домом і персональної гігієни в Україні, Східній Європі та Центральній Азії. Продукція компанії представлена на більш ніж 30 ринках від Естонії до Танзанії, а в продуктовому портфелі компанії понад 2 000 найменувань продукції.

Читайте також  Яна Глущенко повідомила про поповнення у родині: актриса показала милого цуценя

Корпорація “Біосфера” має безліч власних торгових марок: “Фрекен БОК”, Smile, Selpak, Vortex, Bambik, Novita, Eventa, Superfresh, PROservice та багато інших.


Печать страницы