Дженніфер Лопес вирішила зайнятися алкогольним бізнесом

Популярна американська акторка та співачка Дженніфер Лопес заснувала бренд алкоголю Delola. 53-річна знаменитысть вже випустила першу лінію із трьох низькоалкогольних коктейлів.

Читайте також: Юрій Горбунов зізнався, чи спілкується зараз із колишньою дружиною Людмилою

Напій Bella Berry зроблений з ягід, гібіскусу та горілки, Paloma Rosa — з текіли, грейпфрута та бузини, а L’orange — з амаро, апельсина та маракуї. Пляшку об’ємом 750 мл буде продаватися у барах, ресторанах та магазинах за ціною 23 долари, а 375 мл — 12 доларів.

Пляшки прикрашені тисненням, натхненним гербом Бронкса (натяк на рідне місто Лопес), а також зображенням левів — на честь знаків зодіаку Дженіфер і її чоловіка Бена Аффлека. Першу рекламу для Delola артистка вирішила зняти в Італії.

https://www.instagram.com/p/CqloXjbppjY/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=loading

https://www.instagram.com/reel/CqncLeAjn2f/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=loading


Печать страницы




Читайте також  Анатолій Анатолич показав, як діти грають у вирві від ракети