Катя Микитюк: Я працюю з топовими продюсерами Голлівуду і вчу їх створювати контент по-українськи

Катерина Микитюк

Відома українка Катерина Микитюк, головний редактор “Creative Head Media”, креативний редактор, екс-продюсер телеканалу “СТБ”, зараз живе і працює в Лос-Анджелесі. В її списку: робота в інноваційному музичному лейблі Younk, управління контентом для дитячого мобільного додатка з доповненою реальністю “Little Blue Dragon” і співпраця з брендом, який створює квіткові композиції для Опри Уїнфрі, Зендаї та інших голлівудських зірок.

Зараз мені здається, що за ці 4 роки я прожила ще одне маленьке життя. Коли я пішла з посади керівника Діджитал-департаменту і головного редактора сайту stb.ua, мені запропонували займатися контентом для просування кінофільмів.

Перед цим у мене була запланована відпустка в Каліфорнії. І ось, 4 липня о 9 вечора у нас посадка в Лос-Анджелесі. У кожному дворі салют. Ви собі не уявляєте, як це було красиво! По-моєму, в той момент я закохалася в це місто. Через пару тижнів я зустріла продюсера з Warner Brothers і він почав запрошувати мене гостем на зйомки різних шоу. Мені було дуже цікаво, адже тут все по-іншому.

Катя Микитюк: Я працюю з топовими продюсерами Голлівуду і вчу їх створювати контент по-українськи
Катерина Микитюк

Але полетіла назад до Європи, керувала і управляла контентом для двох великих фінансових проектів, один з них був в Швейцарії. Потім мене запросили консультувати музичний лейбл Younk, який базувався в Лос-Анджелесі. Спочатку я робила це онлайн, а потім прилетіла, побачила команду наживо і зрозуміла, що хочу зробити для цього бренду ще більше. Тому зібрала документи для візи О-1, отримала її і ось, тепер живу в Лос-Анджелесі.

По-перше, одним з творців лейбла Younk став Дон Грірсон. Ця людина першою привезла “Бітлз” в США і відкрила світові Селін Діон. Мені було дуже цікаво створювати нове разом з ним. На жаль, Дона не стало у січні 2019, але ті місяці, які ми проводили в онлайн-зустрічах в Zoom, дали мені новий погляд на індустрію музики в США. Другий творець лейблу – це Павло Єлізаров, співвласник і продюсер “Свободи Слова” Савіка Шустера. Його гнучкий розум, яскраві ідеї і бажання змінити індустрію, не просто привабили мене – я відчула, що мій досвід і знання будуть дуже до речі для розвитку нового напряму музичних лейблів в США.

Читайте також  "Цьому не може бути виправдання": Папа Римський закликає припинити війну і молитися за Україну

Катя Микитюк: Я працюю з топовими продюсерами Голлівуду і вчу їх створювати контент по-українськи
Катерина Микитюк

В першу чергу, Younk – це громадський музичний лейбл. Це означає, що слухачі вирішують, який трек стане хітом. Технологія така: артист завантажує трек на платформу, меломани слухають і голосують, раз в два тижні 3 кращих треку потрапляють на стадію фінансування. Тут продюсери і слухачі можуть підтримати артиста, купивши частку в його треку. За зібрані гроші, продюсери в Лос-Анджелесі записують трек в студії, знімають кліп, розміщують матеріал на платформах і вкладають гроші, що залишилися – в маркетинг. Як тільки пісня починає приносити прибуток, вона розподіляється між усіма акціонерами. Для артиста це дуже класно тим, що він не підписує багаторічний контракт, а укладає договір про співпрацю з одним конкретним треком. І у лейбла багато різних артистів і самі артисти залишаються вільними в подальших діях і концертах. А для слухачів це чудова можливість і практично єдина, стати співвласником пісні і долучитися до музичної індустрії.

Моя контент-команда розробила цілу стратегію з навчання аудиторії і роз’яснення принципів роботи музичного лейблу Younk. Зараз такий час, що постійно з’являються нові технології і головною метою контенту стає навчання.

Ще в 2012, коли я стала одним із творців форматного проекту “Все буде добре” на СТБ, одним з наших головних завдань було саме навчання глядача, розвінчання міфів і подача складного матеріалу простою мовою. У мене вже виробився рефлекс – якщо розумію, що для когось тема нова, відразу шукаю порівняння і пояснюю простою мовою. Тому ми робили графічні відеоролики, знімали розмовні відео і постійно додавали веселощів, навіть придумали свою внутрішню мову для тих, хто в темі.

Катя Микитюк: Я працюю з топовими продюсерами Голлівуду і вчу їх створювати контент по-українськи
Катерина Микитюк

Артистів ми шукали точково і вручну. На це йшло багато часу, але ми досягли крутих результатів. Ми знайшли унікального артиста ANDYVA з Амстердаму, чарівну Kosi Jah з Техасу, юну Mikalyn летіла до нас з Канади, також серед наших артистів запаморочливий композитор і піаніст Дмитро Гордон і багато інших. Гімн нашого лейблу, між іншим, виконав талановитий артист (і дуже популярний в ЛА режисер) Генрі Ліпатов з Сідом Вілсоном з Slipknot, на хвилиночку! У музичного відео до цього треку вже більше мільйона переглядів на YouTube.

Читайте також  Оля Полякова подає до суду на відоме видання через статтю про фігуру її дочки

Павло Єлізаров почав реалізовувати ідею доповненої реальності і запросив мене допомагати з просуванням. І мій унікальний підхід з навчанням і креативним контентом знову тут у нагоді! Додаток Little Blue Dragon побудовано навколо історій про маленького блакитного дракончика, і у нього навіть є своя колискова. Цей музичний твір оформили артисти з лейбла Younk – вокал Kosi Jah, а аранжування зробив композитор Дмитро Гордон. Текст написала Олена Єлізарова, дружина Павла. У них четверо чудових діток і вона точно знала, як повинна звучати ідеальна колискова. В результаті колискова отримала Global Music Awards в кінці 2019 року, увійшла в ТОП-плейлисти Spotify і Apple Music, а відеоряд, який ми зробили для YouTube-глядачів з колискової, набрав більше 3-х мільйонів переглядів.

Безумовно! Я завжди починаю з того, що розбираю тему до дрібниць, щоб зрозуміти всі проблеми і нерозуміння з боку клієнта. Мені важливо знайти і дати аудиторії те, що їй найбільше потрібно. Тому для проектів я завжди опиняюся паличкою-виручалочкою. Мені подобається ділитися досвідом з американськими продюсерами – вони вивчають мою методику створення голосу бренду, смислів в контенті, підхід до візуалізації і в підсумку, впроваджують цей підхід в своїх компаніях. Для мене це дуже приємно і значить, що мій досвід і бачення точно корисні багатьом людям.

Катя Микитюк: Я працюю з топовими продюсерами Голлівуду і вчу їх створювати контент по-українськи
Катерина Микитюк

У мене в крові бажання бути корисною і інтерес до нового. З січня я співпрацюю з брендом J’Adore Les Fleurs – це мережа квіткових бутіків в Лос-Анджелесі і Лас-Вегасі, яка створює унікальні і шалено красиві композиції для більшості американських телезірок і актрис Голлівуду. Мене захоплює те, що вони роблять і я рада бути частиною команди, вкладаючи свої знання і вміння. Також я постійно створюю контент для американських брендів одягу, салонів краси і готелів. Мені хочеться максимально ділитися своїм талантом і відкривати для бізнесів їх нові грані через контент.

Читайте також  Вперше за 19 років: Дженніфер Еністон і Бред Пітт возз'єднаються на екрані