«Євробачення» змінило логотип на честь 70-річчя конкурсу

Організатори «Євробачення» представили новий дизайн, присвячений 70-річному ювілею конкурсу. Завдяки перемозі JJ у Базелі 2025 із піснею Wasted Love, ця знаменна подія пройде в Австрії у травні 2026 року.

Читайте також: Емма Стоун згадала про незручну історію, пов’язану з Анджеліною Джолі

Як повідомляється на офіційному сайті музичного заходу, логотип «Євробачення», який ми бачили протягом більше 20 років, був оновлений з культового намальованого від руки шрифту, представленого в 2004 році і доопрацьованого в 2014 році. Тепер його спрощено до єдиного, унікального логотипу, в центрі якого — відомий елемент: серце Євробачення, яке складається з 70 шарів по одному на кожен рік конкурсу.

На додаток до нового логотипу з’явився новий самостійний символ: «Серце-хамелеон», яке адаптуватиметься, відображаючи ідентичність країни, що приймає конкурс, індивідуальність виконавця або певну тему.

Печать страницы

Читайте також  Як потрапити на телебачення? Досвід відомого українського ведучого

Be the first to comment

Leave a Reply