Алессандро Мікеле йде з Gucci після 20 років роботи

Алессандро Мікеле

Вчора стало відомо, що креативний директор Gucci Алессандро Мікеле йде зі своєї посади. У своєму Інстаграмі дизайнер також підтвердила цю інформацію.

https://instagram.com/p/ClUQEtyqJA3

Бувають часи, коли шляхи розходяться через різні точки зору, які може мати кожен з нас. Сьогодні для мене закінчується незвичайна подорож, що тривала понад двадцять років, у рамках компанії, якій я невтомно присвятив усю свою любов і творчу пристрасть. Весь цей час Gucci був моїм будинком, моєю прийомною родиною. Цій великій сім’ї, всім людям, які піклувалися про неї і підтримували її, я посилаю свою найщирішу подяку, найбільші та найщиріші обійми. Разом з ними я хотів, мріяв, фантазував. Без них нічого з того, що я збудував, було б неможливо. Їм моє найщиріше побажання: продовжуйте культивувати свої мрії, тонку і невловну матерію, заради якої варто жити. Продовжуйте живити себе поетичними та інклюзивними образами, залишаючись вірними своїм цінностям,  — написав Мікеле.

Алессандро запросив до компанії Том Форд на початку нульових. Він працював у студії аксесуарів, поки у 2015 не обійняв посаду креативного директора. За ці роки дизайнер привніс у бренд гендерно-мінливу та максималістську естетику, що стало відходом від провокаційного ребрендингу Тома Форда, який врятував компанію у 1990-х роках.

Алессандро Мікеле йде з Gucci після 20 років роботи
Алессандро Мікеле та Джаред Літо на гала-концерті Met Gala 2022, присвяченому “В Америці: антологія моди” у Метрополітен-музеї 2 травня 2022 року в Нью-Йорку

Він запросив стати обличчями рекламних компаній Дакоту Джонсон, Гаррі Стайлза та Лану Дель Рей, що покращило продаж Gucci. За даними The Washington Post, виторг компанії зріс з трохи менш як 4 мільярдів євро (4,1 мільярда доларів) у 2015 році до 9,7 мільярда євро (10 мільярдів доларів) у 2021 році. Однак його успіх постраждав через пандемію, і тепер Gucci потрібно реконструювати.

Читайте також  "Чекаю своєї весни": Злата Огнєвіч розбурхала гарячими фото в мереживній білизні

Однією з можливих причин відходу Алессандро вважається його розбіжності з Франсуа-Анрі Піно – головною компанією Kering, до якої входять Gucci, Yves Saint-Laurent, Bottega Veneta, Balenciaga, Boucheron та Alexander McQueen. Нового креативного директора поки не оголошено.


Печать страницы