Запалювати, а не марнувати: MONATIK розповів про феномен JoMo

MONATIK

У списку найкрутіших релізів року очевидний лідер — в мережі з’явилася довгоочікувана прем’єра від MONATIK. Новий лід-сингл новатора сучасної музичної поп-індустрії має подвійну назву “Зажигать/JoMo” і сенс, помножений, як мінімум, удвічі. У коктейлі модного літнього хіта ми отримуємо не тільки необхідні антитіла від пропалювання життя у вигляді “заразливого” девізу, який вже наспівують сотні тисяч слухачів: “Запалювати, а не марнувати життя”, креатор також знайомить нас з модним нині феноменом JoMo.

Запалювати, а не марнувати: MONATIK розповів про феномен JoMo
MONATIK

Ні для кого не секрет, що останнім часом всіх нас переслідує нав’язливе відчуття боязні пропустити цікаву подію, повідомлення по e-mail або новину в соціальній мережі. Саме тому ми постійно сидимо зі спрямованим поглядом в наше “чорне дзеркало”. Цей термін отримав назву “синдром упущеної вигоди”, або FOMO — fear of missing out. Через деякий час великі технологічні компанії, трендсеттери з усього світу, креативна індустрія і всі впливові інфлюенсери стали виступати з відповіддю на противагу до цього синдрому. Модним, запальним і необхідним зараз став напрямок JOMO (joy of missing out), або “радість від упущеної вигоди”. Це реакція здорового емоційного інтелекту на отримані через FOMO залежності.

Одночасно з релізом синглу відбулася і прем’єра кліпу, режисером якого традиційно стала беззмінний майстер MONATIK, голлівудський режисер — Таню Муіньо, оператором — видатний Микита Кузьменко, а за хореографічні танці на головній вечірці життя відповідав Денис Стульников. У результаті синергії цих геніїв сучасності над кожним новим відео розглядати пасхалку стає все цікавіше. Тут і переплетення персонажів між сценами, і казковий авангард на ряду з фантастичною гіперболою реалізму, і навіть натяки на наступні релізи. Ця команда не слідує трендам, вона, безумовно, їх задає.

Читайте також  Сніжана Бабкіна відповіла на хейт після зізнання про зради чоловіка

Зйомки проходили на батьківщині Венери Мілоської — грецькому острові Мілос. Тепла атмосфера пейзажів, яких, до слова, у кліпі налічувалося понад 11, чергується з навмисними образами 28 яскравих і екстраординарних героїв. Образ кожного з героїв був опрацьований за стилістикою до найдрібніших деталей під керівництвом Жижко Олі та Тимура Постового. Титульний образ MONATIK розробляв український дизайнер FROLOV.

Запалювати, а не марнувати: MONATIK розповів про феномен JoMo
MONATIK

Нагадаємо, в мережі з’явився новий портрет принца Джорджа.


Печать страницы