Даня Вегас та Саша Таб
Креативний директор і співзасновник рекламного діджитал-агентства #Oddee agency (6 премій Effie) Аліна Циганок запустила новий проєкт VRODE PODCAST. У першій серії популярні блогери Даня Вегас і Саша Таб розповідають про те, що та як розкрутити TikTok і заробити на ньому.
Блогери розповіли про правила підйому в TikTok, важливості обкладинок для відео, алгоритмах соцмережі, правилах роботи, заробітках тощо.
Зокрема, Даня Вегас, один з найуспішніших тіктокеров України і актор серіалу “Школа”, розповів, що його напружує в соцмережі.
Мені боляче дивитися, як TikTok породжує рольові моделі, які змушують аудиторію тільки повторювати. Ти дивишся — всі під одну й ту ж музику танцюють. Всі сподіваються потрапити в тренди, але де особистості за цим всім? Дайте мені особистість і можливість побачити справжню людину. Я не хочу дивитися те, що я вже бачив десять разів до цього, каже Даня Вегас
Він також додає, що найважливіше — показувати якомога яскраві й крупні емоції.
Потрібно, щоб було добре видно очі та обличчя. Наша психіка влаштована таким чином, що ми завжди шукаємо очі людини. Якщо обличчя якісно підсвітити — ще один плюс. Я багато над цим працюю зазначив тіктокер
Даня відмовився від розважального контенту й намагається вести аудиторію в інтелектуальний контент, що, здавалося б, практично неможливо в форматі роликів в кілька секунд.
Зараз я ставлю камеру, спілкуюся з людиною та при цьому у нас в розмові проскакують якісь інсайти, цитати, що-завгодно. Це дуже жваво та цікаво. Виходить, супер-унікальний контент. Я називаю його експертним. У TikTok зараз багато такого контенту й він показує особистість людини. Це дуже важливо, запевняє блогер
Даня не просто заробляє на TikTok, він навіть організував TikTok-будинок (популярне явище, коли кілька блогерів об’єднуються та живуть разом в одному будинку, для зручності створення контенту).
Саша Таб — екс-учасник групи “Сальто назад”, яка свого часу брала участь в нацвідборі на Євробачення. Зараз Таб бере участь в проєкті “Голос Країни” в команді Монатіка та йде серед лідерів. Під час карантину, через скорочення кількості концертів і виступів, Саша почав знімати ролики для TikTok. Спочатку це здавалося чимось дуже дивним, але з часом його почали сприймати як потенційну гумористичну зірку. Деякі ролики Саші перейшли позначку в 1 000 000 переглядів. При цьому Саша з TikTok не заробляє, хоча міг би.
Ми почали створювати контент на карантині і злетіли тоді. Зараз трохи активність і перегляди впали, тому починаємо аналізувати й змінювати підходи до створення контенту. Запускаємо нових героїв. Раніше у нас був Дікмен, а тепер з’явився ще Пердмен, розповідає Саша Таб
У VRODE PODCAST” Аліна обговорює з блогерами, що таке TikTok-будинки, хто в них живе, за якими алгоритмами працює ця соціальна мережа, що потрібно знати для просування контенту і які основні тренди 21-го року. Якщо підсумувати, то це дуже детальний розбір всіх можливостей TikTok як для брендів, так і блогерів від людей, які вже мають глибокий досвід у цій мережі.
Аліна обіцяє, що наступні ролики будуть не менш цікавими й виходитимуть, мінімум, що два тижні. З уже відомих запланованих тем: прийняття себе, бодіпозитив, суржик і багато іншого.