Відомий бренд видалив пости з Каменських після мовного скандалу за її участю

Один із найвідоміших ювелірних брендів України «Золотий вік» на своїй офіційній сторінці в інстаграмі видалили всі публікації зі співачкою Насті Каменських після мовного скандалу за її участю.

Читайте також: Принц Гаррі вперше за майже два роки зустрівся зі своїм батьком Чарльзом III — ЗМІ

У шапці профілю компанії прибрали згадку про те, що артистка була амбасадоркою бренду. Також в акаунті видалили всі фото та відео з дружиною Потапа за чотири роки співпраці. 

Також «Золотий вік» випустив офіційну заяву, в якій повідомляється, що бренд достроково завершити рекламну кампанію з NK.

«Опираючись на цінності та принципи компанії “Золотий Вік”, ми прийняли рішення достроково завершити рекламну кампанію зі співачкою NK (Настею Каменських), яка була обличчям бренду з 2021 року. Ми відкриваємо нову сторінку у комунікації з клієнтами і наша команда вже працює над новою креативною концепцією. Ми готуємо ідеї, які поєднують емоції, почуття та натхнення, щоб наші клієнти відчули “Золотий Вік” по-новому. Оновлена рекламна кампанія вийде вже цього року та стане яскравим етапом у розвитку нашого бренду», — йдеться в публікації.

https://www.instagram.com/p/DN8VTGeitcF/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=loading

Нагадаємо, що Настя Каменських опинилася в центрі скандалу через виконання пісень російською під час концерту в Маямі. Крім того, зі сцени вона заявила, що мова спілкування не має значення, оскільки єдина мова, яка розуміє весь світ, — це мова кохання.

Печать страницы

Читайте також  Після 8-річної боротьби з безпліддям: співачка Jessie J вперше стала мамою

Be the first to comment

Leave a Reply