
Один із найвідоміших ювелірних брендів України «Золотий вік» на своїй офіційній сторінці в інстаграмі видалили всі публікації зі співачкою Насті Каменських після мовного скандалу за її участю.
Читайте також: Принц Гаррі вперше за майже два роки зустрівся зі своїм батьком Чарльзом III — ЗМІ
У шапці профілю компанії прибрали згадку про те, що артистка була амбасадоркою бренду. Також в акаунті видалили всі фото та відео з дружиною Потапа за чотири роки співпраці.
Також «Золотий вік» випустив офіційну заяву, в якій повідомляється, що бренд достроково завершити рекламну кампанію з NK.
«Опираючись на цінності та принципи компанії “Золотий Вік”, ми прийняли рішення достроково завершити рекламну кампанію зі співачкою NK (Настею Каменських), яка була обличчям бренду з 2021 року. Ми відкриваємо нову сторінку у комунікації з клієнтами і наша команда вже працює над новою креативною концепцією. Ми готуємо ідеї, які поєднують емоції, почуття та натхнення, щоб наші клієнти відчули “Золотий Вік” по-новому. Оновлена рекламна кампанія вийде вже цього року та стане яскравим етапом у розвитку нашого бренду», — йдеться в публікації.
Нагадаємо, що Настя Каменських опинилася в центрі скандалу через виконання пісень російською під час концерту в Маямі. Крім того, зі сцени вона заявила, що мова спілкування не має значення, оскільки єдина мова, яка розуміє весь світ, — це мова кохання.
Печать страницы
Leave a Reply
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.