Сімбочка розповіла всю правду про співпрацю з Kalush Orchestra

Українська блогерка Сімбочка прояснила характер своєї співпраці з популярним гуртом Kalush Orchestra. Під час участі в ютуб-проєкті Анни Трінчер «Перепрошую» зірка мережі заявила, що її робота з переможцями Євробачення-2022 ґрунтується на бартері, а не на платному партнерстві.

Читайте також: Зірку «Форсажу» Тайріза Ґібсона розшукує поліція: у чому причина

Дівчина, яка кілька місяців тому почала виступати з Kalush Orchestra, зізналася, що фронтмен колективу Олег Псюк запропонував їй співпрацю після того, як вона зняла кілька відео про гурт у TikTok, і вони зібрали мільйони переглядів. Симбочка наголосила, що її участь у концертах та кліпах фактично була PR-стратегією для Kalush Orchestra.

При цьому інтернет-знаменитість підкреслила, що не підписувала жодних контрактів і не отримує гонорарів за роботу з гуртом. Вона пояснила, що таке співробітництво вигідне й їй, адже Kalush Orchestra допомагає закласти основу для її майбутньої сольної кар’єри. Також вона додала, що відмовилася підписувати контракт через негативний досвід роботи з агентством із просування в TikTok.

«Олег попросив там познімати TikTok. От я їм допомогла, їм зняла. Позалітали на 2–3 млн. І він прошарив, а в нас Олег — він більше роботяга. І він так задвигає мені умови: “А чуєш? А давай ти будеш у Kalush”. Ні, не підписала [договір]. Тому що я була проти. Я не хочу підписувати. Гонорару немає. Це більше бартер. Вони пишуть мені зараз пісні. Вони створюють той фундамент, із яким я буду виступати. І можливо я далі піду сольно. Тобто я за їх рахунок там піднімаюсь, роблю щось для своїх вокалу, пісень та іншого. А я їм даю піар. Тому що я була проти. Він каже: “Я з жодною людиною так не працював”. Були просто моменти, про які я не хочу говорити. Так, [був негативний досвід]. Мені тоді було десь 18–19. У мене було своє агентство по TikTok», — пояснила Симбочка.

Читайте також  Принцеса Євгенія вперше стала мамою: подробиці

Печать страницы

Be the first to comment

Leave a Reply